13 Şubat 2012 Pazartesi

Lila Kutu Şubat : Sevgililer Günü Kutusu

Merhabalar

Bugün gerçekten lila kutunun gelmesini beklemiyordum ama sevgililer günü için yaptıkları kutu gerçekten hoşuma gitti .

Annem benden önce açtığı için kapalı hallerinin fotoğraflarını çekemedim :)

Ama bu ayki kutu kalbimi çaldı diyebilirim.



Bakalım neler varmış :



Marrakesh Oil Saç Şekillendirici İksir 

Argan Yağı özlü saçlara parlaklık veren , bakım ve koruma yapan bir "iksir" imiş :) 
Açıkçası merak ediyorum etkisini.


Max Factor Ageless Elixir 2 'si 1 Arada Fondöten 

Fondöten + Serum özellikli bu ürün cildi günlük olarak korurken aynı zamanda yaşlılık görünümünü de engelliyor.
Ürün göz altlarına ve kılcal damarların bulunduğu yerlere de uygulanabiliyor.
Bana Beige 55 ve Golden 75 numaraları geldi . En yakın zamanda denemek istiyorum. 

Kutu ile gelenler : her biri 1 'er ml , orjinal boyu ise 30 ml.

Denemek için ideal miktarda klasik sample.


Çok beğendiğim ürünlerden biri :

L'Occitane Aromachologie Relaxing Body Lotion.

En hassas ciltlere bile uygulanabilen bu vücut losyonu, her alanda çok yararlı olduğu söylenen üzüm çekirdeğinin yağı ile zenginleştirilmiş.
İçinde lavanta , çay ağacı ve sardunya esansları da var.
Kokusuna bayıldığımı söyleyebilirim .
Elime biraz uyguladım ve çooook tatlı kadifemsi bir dokunuşu var.

Gelen :35 ml , orjinal boyu : 250 ml.



Cosmed Tüy Azaltıcı Serum 

İçeriğindeki maddeler ile tüy büyüme sürecini geciktirdiği, tüy yapısını azalttığı ve incelttiği söyleniyor. Ayrıca epilasyon sonrası tahrişi de azaltıyormuş.
Antioksidan özellikte ve enfeksiyonu önleyici yapıdaymış.

Kullanım şekli ise : Tüyler kökten alındıktan sonraki 3 gün bu serum kullanılıp sonrasında da vücut losyonuna geçilmesi şeklinde.

Gelen : 10 ml , orjinal boyu 5 x 10 ml şeklinde.


Cosmed Tüy Azaltıcı Vücut Losyonu

Serum ile aynı özellik ve bileşenlere sahip olmakla beraber kökten tüy alımından sonraki 4. günden itibaren , tüyler yeniden alınabilecek düzeye gelene kadar kullanılması öneriliyor.

Gelen : 20 ml , orjinal boyu :150 ml 

Açıkçası bu ürünlere çok sıcak bakmadım çünkü gerçekten küçükler ve etkilerini anlamak için serum yetse bile losyon ne kadar yeter kararsız kaldım.




Revigen Dökülmelere Karşı Canlandırıcı Şampuan
 ( For Women )

Bu şampuan kadınlarda saç gelişimini desteklemek için geliştirilmiş.
Dökülmeyi engelliyor, hacim veriyor ve saçların dayanıklılığını arttırıyor.
Sık kullanıma uygun olduğu da belirtilmiş .

Kokusuna baktım biraz ve hoşuma gitti, rahatsız edici değil.

Gelen : 50 ml , orjinal boyu : 300 ml .

Bu ürün boyu ile az çok nasıl olduğu anlaşılıp karar verilebilir diye düşünüyorum.


Tabii ki en beğendiğim ürün bu oldu :)

Inglot Allık : No 35

Lif kabağı yağı ve E vitamini içeren bu allık gerçekten çok hafif ve hoş bir allık.
Ayrıca paraben içermiyormuş.

Bu allığın, bende olduğu gibi bir çoğunuzun da ilgisini çekeceğini düşündüğüm için birkaç fotoğraf daha çektim:)
Tam boy ürün (2.5 g ) olması da tek kelimeyle süper ! :)


Flaşsız hali bu şekilde ama olduğundan çok koyu çıkmış.


Bu ise flaşlı hali ve aynı bu şekilde rengi :)

Yanakta gerçekten çoooook hafif bir renk ve parlaklık şeklinde duruyor.
Ağır bir göz makyajı yaptığınızda rahatlıkla kullanabileceğiniz bir ürün.

Yapısı da çok hafif ama tozutma konusunda eh diyebiliriz. Ne çok ne az.


Belki işinize yarar diye arkasındaki bilgileri de çektim :)



Lila Kutu Şubat ayı kutusundan çıkan en ilginç ürünlerden biri de bu sanırım :

Activar AC-11 Maske
Cilt altına güçlü detoks yapıp,kollojen üretimini arttırarak DNA onarımını destekliyormuş.

Kullanımı ise şöyle : küçük şişenin içinde az miktardaki tozun üstüne işaretlenen yere kadar demlenmiş yeşil çay eklenip homojen olduğundan emin olana kadar karıştırıyoruz.
Yüz , boyun ve dekolteye masaj yaparak uygulayıp , 15 dakika sonra maske demlenmiş yeşil çay ile temizliyoruz.

Bu kür 6 seans şeklinde uygulanıyor.


Durance Antik Güller Koruyucu El kremi

Kuru kokulu çiçeklerle yapılmış sunumu gerçekten hoş olan bu el kremi , gül yağı esansı , tatlı badem yağı gibi bitkisel yağlardan oluşması da gerçekten güzel.

Onarıcı özellikli bu el kremi zannediyorum ki gerçekten hoş kokuyor :)

Gelen : 2ml , orjinal boyu : 75 ml. 

Hoş bir deneyim yaşatacak kadar bir sample , en azından cildinizde allerjik bir reaksiyon gösterip göstermediğini ve kokusunu anlayabilirsiniz :)

Bu ayki kutu gerçekten çok ama çok güzeldi.

Lila Kutu 14 Şubat için bir de şöyle bir şey eklemiş :


Lila Kutu sevgililer günü amblemli bir çift çorap ve toka :)

Gerçekten çok tatlılar.

Ürün detayları , kullananlar için anketler ve ve tam boylarını satın almak için Lila Kutu 'nun web sitesine ışınlanıııınn.. :)

Sorularınız ve görüşleriniz için piyanomunnestertuslari@hotmail.com 

veya

Twitter hesabı & Facebook Grubumdan bana ulaşabilirsiniz.

Güzel günler.

Dr.Cosmetic














3 yorum:

LensMakyaj Blog dedi ki...

Allık harika görünüyor, ışıltılarına bayıldım. :D Keşke bana da allık yada far çıksaymış. Güzel günlerde kullan.

audrey dedi ki...

bana gelenler de aynı ben de gayet memnunum içerikten. dediğin gibi allığa bayıldım ben de.. blogumda da yazdım zaten.. maskeyi ise deneyip yazmaya karar vermiştim..

Bergamotlu Çay dedi ki...

Bana da allığın 32 numarası geldi. Genel olarak beğendim kutuyu. Buradan okuyabilirsiniz:


http://bergamotlucay.blogspot.com/2012/02/subat-2012-lila-kutu.html