21 Aralık 2011 Çarşamba

Aşk bu kutunun altında!

Günlerce gözüm yollarda kaldı.

Neredeyse gelmedi diye ağlayacaktım :)

Geldiiii ve işte o artık bizimle : Lila Kutu !

Aman Allahım o kutunun kumaşı o tatlılık o süsler o paketleme nedir öyle ?


Bu kadar meraklı olmasam ömrümün sonuna kadar saklayacaktım açmadan :D



Güzellik gerçekten kapımdaydı :)



İşte içindekiler.

13-14 tane ürün vardı içinde hakikaten zor kapatmışlar .



Pastel 90 numara oje

Parlak ve seksi bir görünüm yaratıyor tek kat yetmeyebilir.



Murad AHA/BHA EXFOLIATING CLEANSER Yüz İçin Yenileyici ve Canlandırıcı Peeling

Yumuşak bir dokusu var çok da güzel kokuyor.

Uzun süreli etkisini bilemiyorum deneyenler görüşlerini yazsın lütfen :)


L'OCCITANE Bonna Mere Sabun 


Petal Fresh Çay Ağacı Özlü Organik Şampuan

Çok tatlı bir kokusu var :)


Palladio Herbal Tinted Lip Balm


Max Factor Kohl Pencil Black 


Clarins Tient Skin Illusion


Ozoxlive Profesyonel Cilt Bakım Jeli 100ml (Orjinal Boy Ürün)

Kutusu üstünde 66 tl yazıyordu artık ne kadar gerçek bilemem :))

Ayrıca kokusundan pek hoşlanmadım :/


Pastel Snob Black


Pastel Snob Sport
Max Factor Master Piece Mascara

Açıp baktım fırçasını çok beğendim ama uygulama fırsatım olmadı henüz.

Clarins Defatigant Eclair Countour Dex Yeux

Daha canlı göz hatları için.



PCO Whitening Mask

Sheep Placenta yazıyor üstünde placentanın ne olduğunu bilenler biraz tiksinmiş olabilirler ama çok yararlı olduğunu duymuştum :)



 Ürünler hakkında daha detaylı bilgi için lila kutunun kendi sitesi.

 İşte Aralık ayı Lila Kutu umarım sevmişsinizdir :)

 Güzel günler.

 Dr.Cosmetic



1 yorum:

betty dedi ki...

ben malesef ki bir hata yapıp vanilya club'a üye oldum bildiğin fos çıktı,lila kutu'nun içeriği gayet güzelmiş,güle güle kullan:))