7 Aralık 2011 Çarşamba

Temizlik Zamanı : Fırça Temizliği

Son 1 haftadır en yakınımdaki M.A.C'i taciz edip edip duruyordum.

Peki niye?

M.A.C Brush Cleanser için.

Fırçalarım çok değildir ama durumları o kadar kötüydü ki artık kullanmaktan çekinir olmuştum.


Fotoğrafta belli olmasa da temizlenmeden önceki halleri 
(Akşam çektiğim için ışık biraz kötü)

Birkaç kere gittim fakat ellerinde kalmadığını,geleceğini söylediler.



Neyse ki dün gelmiş,aldım.

M.A.C Brush Cleanser



Bir de koca şişeyi fırçaların üzerine boca etmemek daha makul uygulayabilmek için Sephora'dan minik fıs fıslı şişelerden aldım.

Ve ışık hızıyla eve döndüm tabii :)




O minik şişenin içini de tamamen brush cleanser ile doldurmadım. Yaklaşık yarısına kadar, belki biraz daha fazla koydum ve üzerini suyla tamamladım. Etkili bir temizleyici olduğunu bildiğim için böyle bir şey yaptım.




Tabii sonra da artık ağlayan fırçalarımı temizlemeye başladım,çıkan renklere inanamazsınız onların fotoğraflarını koymadım rezil olmayayım diye :))








Ama far fırçamdan çıkan renk hoşuma bile gitti keşke hangi farların karışımı olduğunu anlayabilseydim :))















Sonuç olarak fırçalarım tertemiz olduuuuuuu :)

Ve yumuşacıklar artık :)









Fıs fıslı şişenin ise yarısı bile bitmedi, onun resmini çekmeyi unutmuşum.

Merak edenler için;

M.A.C Brush Cleanser : 29 tl.
Sephora express şişe : 4.5 tl.






Güzel günler dilerim :))

Hiç yorum yok: