31 Aralık 2011 Cumartesi

Harika şeyler oluyor :)

Bu gece itibariyle 50 tatlı izleyicim oldu :)

Kısa zamanda küçük bir aile olmuşuz resmen :)

Yılbaşı üstü bu bana verebileceğiniz en güzel hediyeydi, hepinize teşekkür ederim.

Ürünlerle, örnek makyajlarla ,bazense sorunlarımla yazılarım hayat buldu ve paylaşarak,gelişerek hep beraber büyüyoruz.

Yeni yılda sizlerden aldığım pozitif enerjiyle ve güzel yorumlarınızla daha çok ve daha çok özen göstereceğim bloguma.

Yarın akşam burada olamayabilirim o yüzden şimdiden bu yazıyı yazmak istedim :)

2012'de 100. izleyicim bizimle beraber olduğunda güzel bir çekiliş hazırlamayı planlıyorum.

Yine de o zamanı beklemeden yılbaşı için mini bir çekiliş yapmıştım , zaman dolmadan buradan çekilişime katılabilirsiniz , 2012 bir şanslı izleyicime tatlı mı tatlı bir kutu kazandıracak :)

2011 iyisiyle kötüsüyle bitiyor.

Yarın akşam herkes umarım istediği yerde istediği kişilerle yeni bir yılın ilk dakikalarını karşılar, hepinize iyi yıllar diliyorum :)


Hiç yorum yok: