8 Aralık 2011 Perşembe

Kendimi Tutamiyorum

Bir okul gununun arasinda yine kendimi zor tuttum onu almamak icin.

O ne mi ??

Birazdan.

Okulda hepimizin girmedigi dersler olur ben de o arada yine kactim disari birazdan geri donecegim ama her zaman aldigim seylerden bahsetmektense biraz da almak icin tabiri caizse kendimi yirttigim seylerden de bahsedeyim dedim.

Nerden cikti bu peki??

Her Sephora'nin onunden gectigimde iceri girmemek icin kendimi zor tutarim,girince de aklimdaki birsey varsa onu degil baska birsey alarak cikarim.Mesela gecenlerde firca almak icin girdim Too Faced eye shadow primer alip ciktim.(Memnun muyum peki bu urunden?Onu da yakinda yazacagim takipte kaliniz)  


Bu sefer ne beni bu kadar cezbetti peki ?



Sephora Blockbuster dev palet!!


Bu nasil bir guzelliktir bu nasil bir ihtisamdir bu nasil bir cekme kuvvetidir !

Diyeceksiniz ki neden bu kadar kapildin bu palete,alti ustu palet iste!

Ben cesitli renklerde farlari ve rujlari denemek isteyen biriyim,ayrica bugunlerde cream eyeliner almak istiyordum bu palet istedigim herseyi karsiliyor.

Bakalim icinde neler var??

-96 eye shadow 
-84 shiny tarzda lipgloss
-6 cream eyeliner
-2 eye liner pencil (bildigimiz goz kalemi *liner sasirtici olmasin)
-3 allik
-1 bronzer
-1 mascara
-4 applikator

Tabii ki kalemler ve mascara seyahat boyu ama cogumuz buna sahip oldugu icin onemli olan far, lip gloss ve allik cesitlerinin bu kadar fazla ve birarada olmasi.

Turkiye sitesinde urun detaylari pek olmadigi icin detaylara bakmak isteyenler orjina sitesine buradan ulasabilirler :)



Bu kadar guzel birsey bekletilmeye gelmez.

Malum yilbasi ustu hediyeler alinacak o yuzden sonra almak istiyorum kendimi tutmak isteme sebebim bundan  :)

Gecen gun Sephora'ya minik fis fis siselerden almak icin girdigimde ( M.A.C brush cleanser icindi o yazim icin buradan buyurun) kasadaki bayanla kucuk bir muhabbetimiz oldu stoklarinda cok fazla oldugunu,toplu bir alim olmadigi surece kalabilecegini soylediler umarim ben alana kadar bitmez :((

Ayrica yilbasindan sonra Sephoralarda indirim olacakmis bu da ipucu olsun ;)

Benim halim belli olmaz gerci yarin bile gidip alabilirim,aldigimda goruslerimi burada okuyabilirsiniz :)


Simdilik bu kadar,okula yetismem gerek , hepinize iyi gunleerrrr :)




Hiç yorum yok: