30 Kasım 2011 Çarşamba

Bombastik Şeyler

Bunlar yeni yepyeni ve en yeniler.
Kendimi biraz daha tutamazsam her gün bir şeyler almaya başlayacağım. Sonra oturup ayın sonunu nasıl getireceğimi düşünürken bulurum artık kendimi...

Yine de yeni alıp aşık olduğum ürünlere gelirsek..

İşte hepsi burada :


Başlayalım o zaman :)

Too Faced Shadow Insurance Eye Shadow Primer 

Şöyle ki,uzun zamandır almak istediğim birşeydi bugün Sephora mağazasından 36 tl'ye aldım.
(Yurtdışında yaklaşık olarak 19 euro gibi bir fiyata satılıyor.Fiyatını merak edenler için)
Sürdüğünüz farın dağılmasını,bulaşmasını ve katlanmasını önleyeceğini,süper bir far görüntüsü yaşatacağını iddia ediyor.

Krem veya toz farlarla kullanılabilir.
Ayrıca farınızın max sürede gözünüzde kalabilmesini sağlaması da iddialardan bir tanesi.
E vitamini içeriyor.
Paraben ve parfüm içermiyor.
Eve gelince biraz denedim ve kapatıcılık bekleyenler var ise başka ürünlere bakmaya başlayabilirler :)

Mac Fix +

Mac'in baya meşhur bir ürünü ve almamak olmazdı.Amma ve lakin bana hediye geldi :)
Yine de "fiyatı nedir bunun biz de bilelim?" diyenler için : 48tl.
Cildi tazeler ve makyaj sabitler.
Kokusuz ve su gibi kıvamı olan bir ürün.

Makyajınız bittikten sonra kol mesafesinde 2 fıs yapıyorsunuz ve eve döndüğünüzde (eğer dışarıda yağmurun altında şemsiyesiz dolaşmamış,su savaşı yapmamı, veya boğuşmamışsanız) aynen yaptığınız makyajı bulabilirsiniz yüzünüzde:) Bu da WOW etkisi yaratıyor.
Ayrıca benim için kurtarıcı olan tarafından bir tanesi ise far konusu! Bazı farların rengi palette durduğu gibi durmaz gözde, daha hafif bazen de belli belirsiz durur ve bizi çileden çıkarır.İşte bu noktada fix+ imdada yetişiyor. 
Farınızı fırçaya aldıktan sonra veya almadan önce (2 farklı şekilde de uygulayan var) 10-15 cm uzaktan 1 fıs yapıyoruz,sürüyoruz ve farımız çılgınca rengini gösteriyor :)
Paraben içerip içermediği hakkında bir bilgi bulamadım fakar parfüm içeriyor imiş.(Bkz.Kutunun üstü içindekiler bölümü)

Sephora Waterproof Eye Makeup Remover

Resimde de görüldüğü gibi ben birazcık kullandım bu ürünü yazmam gecikti sadece :)
Çok ama çok memnunum.Bunu baştan belirteyim.
Yanlış hatırlamıyorsam 17 tl gibi bir fiyatı vardı.
Çift faz olarak duruyor, bunun bi de waterproof olmayanı var.Ben Sephora'da tam waterproof olmayanını alacaktım ki beyefendi bana bunu önerdi ve yarılayacağım yakında :)
Gözünüze boşaltmadığınız sürece yakmaz. 
Hafif yağlı bir dokusu var.
Çalkalamadan veya çalkalayarak kullanılabilir imiş.(Bkz. beyefendi )
Sevdim sevdim sevdim.
Paraben ve parfüm içermiyor.

Clinique Anti Blemish Fondöten

Benimki 3 numero oluyor. 
Bunu da bi süre önce almıştım ama güzelce yazma fırsatım olmamıştı.Şuradaki yazımda diğer Clinique ürünlerimle beraber bahsetmiştim.

Yaklaşık olarak 70 tl olması gerekiyor.Biraz tuzlu ama yağlı cildi olanlar için kesinlikle değer.
Yağlanmaya ve sivilcelere karşı kurutucu bir etkisi var fakat yüzünüzü kupkuru dökülecek hale getirmiyor.
Tüm gün neredeyse hiç bozulmadan yüzünüzde kalabiliyor.( Fix+ ile beraber mükemmel sonuçlar doğuruyor.)
Parlayan yüzünüz hemencecik mat olmayacak tabii ama emin olun diğer ürünleri ile kullanırsanız çok büyük fark yaratıyor.
Oil free bir ürün.
Paraben ve parfüm hakkında bir bilgiye ulaşamadım.
Dermokozmetik markaları arasında bence en iyisi Clinique.

Flormar Eyebrow Pencil

Bendeki 403.
Bence en doğal duranlardan bir tanesi.Diğer renkleri için buraya bakabilirsiniz.
Fiyatı 3 tl civarıydi.

Flormar Pretty Compact Quartet Eye Shadow

Resimdeki renkler pek belli olmasa da nude-kahve tonları bir makyaj için kesinlikle yeterli olduğunu söyleyebilirim.
Fiyatı 7-8 tl civarında olması lazım. 
Diğer renkleri için buraya bakabilirsiniz.

Sünger:)

İhtiyacım doğrultusunda 1.75 tl gibi bir fiyata bugün aldım. 
Her yerde rahatlıkla bulabilirsiniz :)

Ve son olarak Flormar farlarımın çok da iyi olmayan bir çekimle swatchı :

 
Bu da (üst sıra) Mac fix + 'lı hali.



Şimdilik bu kadar ama hala almak istediğim bir sürü ürün olduğu için, devamı gelecek :)











2 yorum:

kitten dedi ki...

shadow insurance çok ucuzmuş ya, amerikada da 18 dolar fln zaten..

darkbluekitty.blogspot.com

Dr.Cosmetic dedi ki...

Shadow Insurance ucuz, Türkiye pahalı :)