18 Kasım 2011 Cuma

Cicilerim ve Body Shop

Dün yazdığım Body Shop indirimini ben de kaçırmadım ve bugün jet hızıyla attım kendimi bir şubesine :)
İçeride yaklaşık 45 dakika boyunca her şeyin içeriğine,adına baktım ellerimde denemekten ellerim renk renk yapış yapış oldu ve değişik kokularla doldu :) 

Yılbaşına özel yeni ürünler çıkarmışlar ve isteyenler için hediyelik setler haline de getirmişler.Tabii eski ürünlerden de yılbaşı için setler yapmışlar.İşte onlardan birkaç tane;
 Candied Ginger Serisi


Spiced Vanilla serisinden bir set
 Japanese Cherry Blossom : duş jeli , body butter ve parfümünden oluşan hediyelik seti



Bunlar sadece aralarından seçtiklerimdi , daha fazlası için Body Shop Türkiye Mağazaları

Gelelim benim aldıklarıma:)
Bunların resimlerini bu kadar koydum ettim ama ben sadece indirimden yararlanıp şimdilik ihtiyacım olanları almış bulunuyorum.Bakınız ;



    1)CLINIQUE high impact mascara 01 black
    2)CLINIQUE superbalm moisturizing gloss 07 lilac
        (1 ve 2 numaralılar birkaç gün önceki Clinique alışverişimde hediye verilenler, o yazım için buraya )
    3)THE BODY SHOP carbon black eye definer
    4)THE BODY SHOP lip/concealer brush
    5)PASTEL long lasting eye liner no:110

   Şimdi diyeceksiniz ki Body Shop dışındakiler de nereden çıktı? Onları ekleme fırsatım olmamıştı hepsinin beraber fotoğrafını çektim,kötü de yapmamışım :) Onların da hakkını yemeyeyim kısacık bahsedeyim.

   Clinique'in rimelinden çok memnun kaldım, ben genelde Maybelline The Falsies Volum Express Black Drama kullanıyorum fakat daha hafif kirpikler için Clinique harika !

   Lip glossu ise beni pek tatmin etmedi.Oldum olası lip glossun yapış yapış olanından nefret etmişimdir,bu da öyle işte. Rengi fena değil fakat dudağımı açıp kapadığımda o yapışkanlığı hissetmek hoşuma gitmedi.Ağırlık yapıyor resmen.

   Pastelin kaleminiyse çok ani bir şekilde yeni açılan bir mağazadan aldım.Eve gelir gelmez denedim, smokey bir makyaj yapıyorsanız göz pınarlarına yakın kısımlarda harika duruyor.Fiyatı ise hiç zorlamayacak cinsten, benim aldığım yerde 4.5 tl'di.

  Ve Body Shop ürünleriiiii. 
  Siyah kalemim vardı fakat bu bir ucu kalem diğer ucu dağıtıcı şeklinde olanlardan uzun süredir istiyordum.İmdadıma Body shop indirimi yetişti :) Onu da eve gelince denedim ve sürülüşü çok rahat,kolay kolay akmayan kalemi ve kalemi çok güzel dağıtan sünger başıyla kalbimi kazandı :)
  Yine uzun zamandır ihtiyacım olan dudak fırçası da kolay temizlenmesi ve yumuşak kıllarıyla başarılı bir ürün.


Benden şimdilik bu kadar,yeni yazılarda görüşmek üzere:)

Hiç yorum yok: