17 Kasım 2011 Perşembe

Meraktan Çok Delilik Bu !

Ne zaman bir vize/final zamanım gelir,işte o zaman internete sitelere bloglara ilgim artar:) Yakın zamandaki yeni ilgi kaynağım ise KOZMETİK oldu!



Bu işin ustası olan çeşitli bloggerlardan (onlardan da daha sonraki yazılarımda detaylı bahsedeceğim) kısa zamanda azimle araştırarak öğrendiğim çok şey oldu.Çoğunlukla çeşitli ve merak edilen kozmetik ürünlerinin içerikleri,swatchları(ciltteki görünen renkleri), ne kadar beğendikleri ve bazen de fiyatlarıyla ilgili yazılar yazıyorlar.Yani aradığınız veya ihtiyacınız olan bir ürün varsa markalar arası karşılaştırmalar yaparak daha iyi bir seçim yapabilirsiniz:)


Yaklaşık 15 gün önce
yurtdışındaki bir siteden kozmetik alışverişim oldu, hatta ilk siparişim gelmeden dayanamadım 2. alışverişimi de yaptım:) Fakat 19 nisanda çıkan gümrük kanunu -okumak için buraya- artık yurtdışından kozmetik ürünleri getirmeyi tamamen yasakladığı için siparişlerim gümrüğe takılmış olabilir :( Neyse efendim ben de başladım genel olarak hangi marka hangi konuda hangi üründe daha iyidir? Neye göre ürün seçmeli? Cilt tipi belirlenmesi ve ona göre muamele vs. gibi konuları araştırmaya..


Şansım o ki tam da bunları araştırdığım zamanda bir alışveriş merkezinde Clinique ürününün bir doktorla (yanlış hatırlamıyorsam bayan fransızdı) yanında cilt eğitimi almış kişiler cildinizin tipini belirliyor ve ona göre bakım ürünleri önerip,yine cilt tipinize uygun kozmetik ürünlerinin uygulamasını yapıyorlardı. Eğer isterseniz standın karşısındaki kozmetik mağazasından önerdikleri ürünleri satın alabiliyorsunuz.En beğendiğim yanları ise ; başta çok ama çok güler yüzlü karşılıyorlar (normalde bu tip yerlerde yaşımdan küçük gösterdiğim için pek ciddi karşılanmam ve sinir olurum,burda hiç öyle bir şey olmadı) , ürünleri satmak gibi bir kaygıları yok hatta siz soruyorsunuz "nereden alabilirim ürünü?" diye :) Fakat kozmetik mağazasının içine koydukları kişi size tüm setleri satmak için baya zorluyor bu biraz rahatsız ediciydi.. Ama daha sonra aldığım ürünlerin yanında bana clinique lip gloss ve mascara verdiler hediye olarak kendilerini affettirdiler diyelim :p Tabii ki sample ürünlerdi ama mascara güzel olsa da lip glossu fazla yapışkan buldum daha sonra tam isimlerini söylerim şimdi hatırlayamadım :) ( o ürünler ve hakkındaki yorumlarım için body shop yazım bu yazının içinde yer verdim onlara da )


Gelelim benim aldığım ürünlere..Cilt tipime yağlı karma olarak karar verildi(ki bunu ben zaten biliyordum :) ).Cilt kusurlarını gidermek,yüzün yağ dengesini düzenlemek ve derin temizleme için Clinique Anti-Bleemish Cleansing Foam,ölü deriyi atmak ve yine cildin yağ dengesini düzenlemek için Clinique Anti-Bleemish Clarifying Lotion ve aynı seriden sivilceleri(varsa) kurutmak ve cilt dengesini düzenlemek için Clinique Anti-Bleemish fondöten. Fondötenim 3 numara benim cildime o uydu ve çok ama çok beğendim:) Tenimdeki duruşunun resmini çeker eklerim. İşin en güzzeeellll yanına geliyorum : o güne özel %10 indirim vardı !! Tekrar böyle bir uygulamadan haberdar olursam buradan duyururum :)


Belki bugün belki yarın yeni bir yazıyla sevdiğim ve ilham aldığım bloggerlardan bahsedeceğim takipte kalın :))

Hiç yorum yok: