6 Şubat 2012 Pazartesi

Mimlendim

Sevgili Arzu beni mimlemiş çok teşekkür ediyorum , bakalım nasıl bir mim ve ne cevaplar verdim :)

1.Blogun hakkında kimin haberi var ve nasıl tepki veriyorlar ?

Çevremdeki çoğu kişinin haberi var, yakınlarım yeni yazı girdiğimde arayıp yorum yapıyor bazen soru soruyorlar. Bazen arayıp istek yazı yapıyorlar :) Destekleyen herkese de buradan teşekkür ederim.Canım arkadaşlarım :)

2.Hangi ürünü aslında almak istiyorsun ama henüz çok pahalı buluyorsun?

Pahalı bulup da almak istediğim bir tane Nars göz farı var ama fiyatının düşmeyeceğini bildiğimden bir gün paraya kıyıp alacağım. Bir de Benefit Hoola .

3.Hangi kozmetiği her gün yanında taşıyorsun?

 Genelde makyajımı sabitleyici ürünler kullandığım için yanımda çok fazla kozmetik taşımam ama evden aceleyle çıkıyorsam mutlaka Clinique High Impact rimelimi -hala sample olanı kullanıyorum :) -ve avon charged cherry rujumu almadan çıkmam.Bir de Catherine Arley pudram var tabii :)

4.Her günkü makyajın nasıl oluyor ?

 Mac Fix + , Too Faced EyeShadow Primer , Avon concealer , pudram sabittir geri kalanı o günkü havama göre değişir :)

5.Bir dahaki gitmek istediğin tatil yeri neresi?

 Interrail yapmak istiyorum yazın ama bakalım ne olacak :)

6.Hangi dilleri konuşabiliyorsun?

İngilizceme güvenirim, biraz da Yunanca biliyorum gide gele öğrendik :)

7.Bu aralar en cok ne yiyip içiyorsun?

Bu aralar takıntı yaptığım bir şeyler yok fakat turşu çok yiyorum haha  :)

Mim bu kadar, ben de bu mimi kova kadınıyım ben , kozmetik dosyası ve vespa girl make up' a gönderiyorum. Cevaplarsanız seviniriim :)

Güzel günler.

Dr. Cosmetic



Hiç yorum yok: