3 Şubat 2012 Cuma

En İyilerinden Far Bazı : Too Faced Shadow Insurance

Merhabalar

Bugün aslında Sephora'nın bayıldığım bir rujunun yazısını hazırlayacaktım fakat hava o kadar garip ki çektiğim fotoğraflar beni delirtti. Ben de daha önceden fotoğraflarını çektiğim bir ürünün yazısını hazırlamak istedim.

Benim bayıldığım, far bazları kategorisinde favoriler arasında gösterilen, çoğu kişinin merak ettiği Too Faced Shadow Insurance EyeShadow Primer.

Şu yazıda bu primeri aldığımı söylemiştim fakat yazısını henüz hazırlamamıştım.

Geçenlerde bir arkadaşımla da bu primer hakkında konuştuk ve bir an önce yazısını hazırlamak istedim.


"Akşam olduğunda gözümde far falan kalmıyor" , "Göz kapaklarım çok parlıyor." diyorsanız bu primer size çare olacaktır.


Palette çok güzel duran ama gözünüzde hiç rengi olmayan farlarınız hem daha uzun süre kalacak hem de renkleri ortaya çıkacaktır.


0.35 oz ( 11g) olan bu primer öyle kolay kolay da bitmiyor. Üstteki resimdeki kadar ürün inanılmaz ama 2 gözünüze de yetecektir.

Farı uygulamak için beklemenize de gerek yok. Siz sürüp farınızı elinize alana kadar o ciltle bütünleşmiş oluyor bile.

Kullanan arkadaşlarlarda da böyle bir durum var mı bilmiyorum ama sanki cilt tonumu da düzenliyor gibi geldi.

Hiç far sürmeyeceksem bile sırf göz kapaklarım parlamasın diye genel olarak günlük makyajımda sık kullandığım bir ürün.


Ürünün çoooook ama çok hafif bir kıvamı var. Elimin üzerindeki kısım tam olarak dağıtılmamış hali.


Bir de örnek yapmak istedim elime o an hangi far geçtiyse sürdüm, o yüzden bu farın adını hatırlamıyorum :(

Sol kısım çıplak tene sürülen far. Sağ kısım ise aynı farın Too Faced Shadow Insurance EyeShadow Primer kullanıldıktan sonraki hali.

Bu primeri krem toz her türlü far çeşidi ile kullanabilirsiniz.


Üstteki resimde ise elimin üstünü hafifçe bastırarak sildim sağ taraf hala kalıcı, sol taraf ise varla yok arası :)

Kısacası ürün tam bir kurtarıcı.

Ürünün içinde paraben, sülfat, parfüm bulunmamakta. Hatta E vitamini içermektedir.Hayvanlar üzerinde de denenmemiştir :)

Ayrıca , simli farlarınız için simleri tutan , cilt renginizi / kırmızılıkları dengeleyen  ve kırışıklıkları minimuma indiren parlak olarak 3 çeşidi daha bulunmakta.

Benim kullandığım yurtdışında yaklaşık olarak 18 dolar civarına satılıyor, ben Türkiye'de Sephora'dan 36 liraya satın almıştım.

Her kadının çekmecesinde olması gereken bir ürün, umarım siz de benim kadar severek ve beğenerek kullanırsınız :)

Güzel Günler

Dr.Cosmetic
























2 yorum:

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

bende bayılıyorum bu ürüne yaaa harika bir ürün

Unknown dedi ki...

canım bende mimin var