9 Ocak 2012 Pazartesi

Eco Tools Fırça Seti

Merhaba kızlar , sınavlar pestilimi çıkardı hala da devam ediyorlar ama ben bu postu daha fazla bekletmek istemedim :)

Alışverişlerim dur durak bilmiyor.

1-2 hafta önce Trendyol 'da makyaj malzemeleri indirimi vardı. 

Açıkçası ben bu tür sanal sitelerine makyaj ve parfüm konusunda çekinceli yaklaşırım ama Trendyol'a baya güveniyorum bu konuda .Zaten parfümü ve makyaj malzemelerimi denemeden pek almam ama Eco Tools fırçaları görünce hem denemek istediğim için hem de uygun fiyata bulduğum için attım hemen sepete :)



Eco Tools'un çeşit çeşit setleri var.

Benim aldığım göz seti.



Setin içi bu şekilde. çantası aynası ve fırçalar.

Açıkçası göz fırçalarında çeşitliliğe ihtiyacım vardı farklı tarzda farlara farklı fırçalar kullanmak istiyordum.

Fotoğrafı çekerken aynadan yansımışım :)





5 fırça ve çantası dahil 6'lı set olarak geçiyor.

Fırçalar küçük boyutta yani çantada taşımalık :)

İşte o fırçalar :



Blending fırçası.

Bununla sürdüğünüz dilerseniz farklı renkteki farları yumuşatıp birbirine geçmelerini sağlayabilir, isterseniz sadece tek renk farınızı yumuşatabilirsiniz.

Aldıktan sonraki ilk makyajımda denedim ve gerçekten çok beğendim performansını.

Ayrıca fırçanın farı hapsetmesi , aldığım farın fırçada kalıp gözüme gelmemesi gibi bir durum oluşmadı.



Blending fırçasının yakından görünüşü.


Bu crease fırçası. Sade bir makyaj yapmak istediğimde gözümün crease bölgesini gölgelendirmek için kullanıyorum ve hem gözlerim ortaya çıkıyor hem de makyaj yapmış gibi gözünmüyorum.


Crease brush yakından görünüşü.

Bu açılı bir crease brush, farklı şekilde fırçalar da aynı işlem için kullanılabiliyor .
Nasıl uygulandığını merak ederseniz şu videoya bakabilirsiniz.



Shade brush.

Yine gölgelendirmeleriniz için kullanabileceğiniz bir fırça.Dağınık değil de koyu bir etki yaratmak için kullanılabilir.



Shade brush yakından görünüşü.


Smudge brush.

Kirpik diplerinize sürülecek farlar için ideal bir fırça.

Ben bazen göz pınarımı aydınlatmak için de kullanıyorum :)



Smudge brush yakından görünüşü.

Uygulaması için şu videoya bakabilirsiniz.



Highlight brush.

Kaş altı ve göz pınarı uygulamalarında aydınlatmak amaçlı kullanılabilir.

En sevdiğim uygulamalardan biridir high light uygulaması, insanı bambaşka yapabiliyor.

Bu tip fırçalar blending için de kullanılıyor yani ben her zaman fırçaların bire bir görevlerini uygulamıyorum bazı fırçalar var ki blending brush diyor ama highlight için çok daha kullanışlı oluyor vs.



Highlight brush yakından görünüşü.




Bunu da boyutunun ne kadar olduğunun anlaşılabilmesi için çektim. 
Koca koca fırçaları çantaya atıp yer kaplamasını  hem de kıllarına zarar gelmesini istemezsek böyle çantalı bir fırça seti alarak gönlümüzce yanımızda taşıyabiliriz.

Şurada genç bir bayan bu setteki fırçaların hangi bölgelere hangi amaçlarla kullanılabileceğini anlatan bir video yapmış. Malesef Türkçe videolar bulmak çok zor o yüzden ingilizce çoğu . Bu videodaki bayan da fırçaları tek bir işlemle sınırlandırmamış, benim gibi tek bir fırçanın birçok uygulama için kullanabileceğini söylemiş.

Umarım bir fikriniz oluşabilmesi için yardımı olur :)

Güzel günler.

Dr. Cosmetic

4 yorum:

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

çok güzeller canım güle güle kullan :D

Dr.Cosmetic dedi ki...

Teşekkür ederim kuzum :)

Unknown dedi ki...

güle güle kullan tatlım =)

Dr.Cosmetic dedi ki...

Teşekkür ederim canııım :)