30 Ocak 2012 Pazartesi

Örnek Makyaj : Gözlerde Gök kuşağı Tonları

Merhaba arkadaşlar

Örnek makyajlar yoğun ilgi gördü ben de zamanım oldukça devamını getirmeye çalışıyorum.

Önceki örnek makyajları okuyanlar bilir, kendime makyaj yapıp çekmekten pek hoşlanmadığım için çok tatlı bir arkadaşım bana mankenlik yapıyor :)

Geçelim makyajımıza, bu soğuk ve beyaz kış gününe renk getirelim dedik ve gök kuşağı temalı bir makyaj yaptık.


Makyaj bazı olarak Oriflame kullandık.
Fondöten Dior Forever 010 numara. Mankenim hafif buğday tenlidir, fondötenin rengi hafif açık gelse de fotoğraflarda ciltle bütünleştiğini gördüm :)


Allık olarak pembe kullandık ama fazla yoğunlaştırmadık çünkü gözlerdeki rengi boğmak istemedik. Kendi yaptığım krem allığı kullandık onun yazısı da yakında blogda olacak :)


Farlar : Sephora Make Up Studio Blockbuster paletten. 
O nedir ? derseniz yazısı burada..

Eye liner : Sephora'nın indiriminden aldığım kendi eyelinerı.

Rimel : Diorshow



Bu soğuk ve kapalı havalarda hem gözlerimize hem içimize renk geldi :)

Güle güle kullanın.

Güzel günler:)

Dr. Cosmetic










7 yorum:

Unknown dedi ki...

pek hoş olmuş ya. çok sevdim normalde fazla renk sevmem ama uygulaman süper olmuş ve modelin de çok çok güzel.

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

guzel olmus renklı:) kısın bu grılerınde guzel yanı renklı olmak:)

LensMakyaj Blog dedi ki...

Çok hoş olmuş, renkli renkli, tam gökkuşağı gibi. Makyajların devamını bekliyorum. :)

Dr.Cosmetic dedi ki...

@dofa
Hem kendi adıma hem mankemin adına teşekkür ederim :)

@biricitconsungunlugu
Teşekkürler, renk katalım dedik biraz :)

@Lensmakyaj.com
Teşekkür ederim canııım, zaman buldukça yapmaya çalışıyorum :)

MadamB Fashion dedi ki...

Ne kadar başarılı bir makyaj bu süper
madambfashion.blogspot.com

Dr.Cosmetic dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Grace Happy dedi ki...

çok hos olmus canım :)