28 Ocak 2012 Cumartesi

Yüzünüz mat kalsın : Sephora Flash Mattifying Compact

Merhabalar , uzun bir aradan sonra özgürlüğüme , bloguma , sizlere kavuştum :)

1.5 aydır ders çalışmış olmanın verdiği bir yorgunluk var üstümde fakat bitti sonunda ve ben yorumunu yapmak istediğim ürünlerin fotoğraflarını çekebildim sonunda. Hepsini yavaş yavaş ilerleyen günlerde yazacağım.

Bugünkü ürünümüz Sephora Flash Mattifying Compact.



Bu ürünü Sephora'nın son indiriminde stantta görmüş fakat ne olduğuna dikkat etmemiştim,sonra o gün aklımda kaldı ve dönüp baktım üzerinde "matlaştırıcı" yazdığını gördüğüm andan itibaren dikkatimi çekmeyi başarmıştı zaten. 

Neden derseniz  ;

Benim cildim karma cilt olduğundan gün içinde T bölgesi yağlanma yaparak özellikle makyajım varsa kötü bir görüntüye sebep olabiliyor.

Matlaştırıcı kremlere bugüne kadar pek sıcak bakmıyordum çünkü etki etme mekanizmaları beni düşündürtüyordu.

Acaba gözenekleri mi tıkıyor? Acaba cildimin kir tutmasını mı sağlar? gibi sorular aklımı kurcalıyordu.

Fakat bu ürünü açıp baktığımda açıkçası hala etki ediş mekanizmalarını bilmesem de alıp deneme isteği doğdu.

Sonunda indirimde de olmasının etkisiyle 10 tl gibi bir rakama almış oldum.

Gelelim "Nedir? Ne değildir?" kısmına.

Ürünü fondöteninizden önce yüzünüze bir sünger yardımıyla sürüyor, sonra fondöteninizi uyguluyorsunuz. Ürün açıklamasında yazdığına göre gün içinde yağlanan bölgelerinize uygulayarak da kullanabilirmişiz.



Ürünün aynasının olduğu bölüm açılıyor ve içinden süngeri çıkıyor zaten çok büyük bir ürün değil o süngeri oraya nasıl sığdırmışlar şaşırdım. Ben hala kapatırken zorlanıyorum :)

Peki be ne düşündüm?


Sürdüğünüzde kadifemsi bir dokunuş yaratıyor zira ürün "matlaştırıcı" kelimesiyle ilgimi çekerek almama sebep olduysa da belki benim cilt yapımdan belki de ürünün yapısından kaynaklı olarak çok da etki ettiğini söyleyemem. 

Ama tahminimce ciddi bir yağlanma sorunu olmayan, "gün içinde cildim hafif parlar" diyen hanımlar rahatlıkla kullanabilir.




Bir de ürün yaza kadar bayatlamazsa yazın sıcakta denemeyi planlıyorum.

Yazın deniz ve güneşin etkisiyle cildimin yağlanması azaldığından , üzerine fondöten de sürmeden deneyeceğim içimden bir ses o şekilde daha etkili olacağını söylüyor :)

İlerleyen günlerde Sephora ürünlerinden gerçekten sevdiğim bir gözaltı kapatıcısından bahsedeceğim , takipte kalıın :)

Güzel günler.

Dr. Cosmetic


















3 yorum:

Locosmetico dedi ki...

Merhaba, benim gözenek sorunum var gözenekleri kapatıp kapatmayacağı hakkında bilgi verebilir misiniz acaba?

www.locosmetico.blogspot.com

betty boop dedi ki...

cnm bende son indirimden aldım bunu ama ben 5 tl ye almışım baktım şimdi :)yazısı burda http://betirella.blogspot.com/search/label/sephora

sen nasıl 10 tl ye aldın kiii :)

ben 3 kez kullandım hemen dibi göründü diyebilirim :)

pek bi matlaştırıcı etki görmedim ben ama şuan kullandığım fondötenin etkiside olabilir zira kendisi çok kötü :) başka bir fondötene saklıyorum kendisini ama fondöten veya kapatıcı üzerinde akıp gidiyor sabit durmuyor.. :)

bloğumda beklerimm sevgiler..

Dr.Cosmetic dedi ki...

@locosmetico Merhaba, gözenekler ile ilgili ürünün üzerinde hiçbir bilgi yok ben de o tip bir etki gözlemlemedim kendimde gözenekler için biotherm ve benefit markalarının gözenek azaltıcıları mecvut onları da Sephoralarda bulabilrisin :)

@betty boop canım 5 tl de olabilir şu an hatırlayamadım ama farklı şubeleri arasında aynı üründe fiyat farkları vardı indirim zamanı, hatta çok şaşırmıştım. Bloguna mutlaka uğrayacağım :)