6 Ocak 2012 Cuma

Sephora ve Dahası : Neler aldım?

Sınav zamanımın ilk haftası bitti ve son sınavımın iyi geçmesi üzerine kendimi indirimin taaam ortasına attım!

Ama işin komik yani indirimli ürünlerden değil normallerden aldım hep ( kendime inanamıyorum! )

Gittiğim yerler : Gratis, The Body Shop , Watsons ,Sephora ve Flormar.



Olay bundan ibaret.


Süre : yaklaşık 1.5 saat.

Alınanlar : dünya kadar.

Düşünün ne kadar gaza geldiğimi :))

Bu aralar yazmak istediğim çok fazla şey var ama vakit bulamıyorum malesef :( 

Bugün de aldıklarımı hızlıca tanıtacağım ilerleyen zamanlarda ürünleri kullandıkça detaylı yazılarını da yazacağım.

Gelelim aldıklarımaaa  .



Arkası dağınıkmış biraz şimdi farkettim :)


Neden bunları seçtim ve aldım?

Etkileri neler?

Ne kadara aldım?

Şimdi geliyoooorrr :)


Gratis alışverişimle başlayayım.



Genelde Gratis'te mutlaka senenin her dönemi küçük küçük indirimler oluyor o yüzden önünden geçtikçe uğramaya çalışıyorum.

Yine öyle yaptım ve girdim.

Ve ger Gratis'e girdiğimde bakmadan geçmediğim tek stand varsa o da The Balm standıdır.

Aslında bu aralar The Balm Shelter BB Cream'i merak ediyorum ama onu daha sonra alacağım sanırım.Yine bir şey alma gibi bir düşüncem yokken orada minik kaplarda bir şeyler gördüm ve hemen baktım.

O da ne?

The Balm OverShadow Mineral Eye Shadow.




4 rengi var.

Şuradan Sephora'nın sitesinden renklerine bakabilirsiniz.

Bendeki rengi ise 'You buy , I'll fly."


Daha sonra swatch ve uygulamalarıyla beraber yeni bir post gelecek :)

Çünkü bu fara aaaşıık oldum ! 

İçinde paraben , sülfat ve parfüm yokmuş.Buna bakarak almadım ve parabenle ilgili düşüncelerimi içeren bir post da hazırlayacağım yakında..

Fiyatı 25 lira. Yurtdışında 15 dolar olarak gözüküyor bence çok ama çok uygun.


Güzel bir makyaj temizleyici mendil arıyordum ve bu aralar salatalıklı ürünlere takmış bulunmaktayım o yüzden Gratis'te görünce hemen aldım.


Kokusunu beğendim, henüz kullanmadım eğer beğenirsem mutlaka yazacağım.

Fiyatı 2.5 liraydı.

Sonra çıktım ve asıl amacım olan The Body Shop'a gittim.

Daha yeni %50 indirime girdi. 

Hangileri indirimde? derseniz Şuradaki yazımdan bilgi alabilirsiniz :)

Aslında benim Body Shop'a gitmek isteme sebebim yakın zamanda yaptırdığım ve şu yazıda bahsettiğim keratin bakımım.

Keratin bakımdan sonra sodyum ve sülfatsız şampuan kullanmama olayı zorunlu değil ama saçımız da keratindir ve sülfat keratine gerçekten zarar veriyor o yüzden Body Shop'ın yolunu tuttum ve aradığım gibi bir şampuan buldum.


Şampuanın üstünde de yazdığı üzere sülfat yok ve kokusu da çok güzeldi inşallah memnun kalırım.

Şampuan Rainforest Shine 
Tarak Detangling Comb

Sağdaki de baya met edilmişti karışık saçları açarken kırmıyor diye onu da görmüşken aldım :)
Çünkü saçlarımın artık zarar görmesini ve sırf bu yüzden her seferinde kestirmeyi hiç istemiyorum..

Şampuanın fiyatı 20 tl , tarak 10 tl.

Sonracııma efendiiiim gittim Watsons'a.

Neden?

Çünkü yüzüm karma ve T bölgesi bazen gün içinde ışıl ışıl olabiliyor yağ emici mendillerden almak istedim ama kalmamıştı ve o kadar kaba bir tavır sergilediler ki!!

Birine soruyorum "var mı?" diye, herkes birbirine sormaya başlıyor, en son kasiyere sordular yani düşünün ! 

Bir de verdikleri cevaba bakın  kafasıyla rafı gösteriyor "orda rafta varsa vardır yoksa bitmiştir". Kaba insanlar.
Watsons çalışanlarına bi çekin düzen ver lütfen.

Neyse onu bulamadım ama girmişken pamuk gördüm onu aldım :)


Pratik oluyor böyle tek tek pamuklar.

Fiyatı da 2.5 tlydi.

Yakınlarımda Sephora varsa ve zamanım da varsa uğramadan geçmem.

Sanırım gittikçe çalışanlarını da düzeltiyor. Bugün bir bey vardı -ne yazık ki adını unuttum :( - o bana çok yardımcı oldu.

Bakalım bakalım neler almışıııımmm :





Sephora Blemish Extractor 

Sizin de benim gibi yediklerinizden çok etkilenen bir cildiniz varsa ve beyaz beyaz noktacıklar oluşuyor, her gün yüzünüzü temizlemenize rağmen etki etmiyorsa gerçekten etkili bir ürün.

Fiyatı 20 tl.


Bu da Watsons'ta bulamadığım yağ emici mendiller. Aslında mendil gibi de değiller kağıt gibi.Henüz denemedim ama sanırım Watsons'ta vereceğim ücretin 3 5 katını falan verdim.İçinde 50 tane var.


Fiyatı 14 lira sanırım. Evet şu an farkettim çok gereksiz fazla para vermişim.Neyse.


Bu da ismini hatırlayamadığım için üzüldüğüm, bana yardım eden beyefendinin poşetime attığı yüz bakım maskeleri. Siyahı sürüp bekliyoruz sonra beyazı sürüyoruz. Deneyeceğim bakalım neler olacak :)

Son olarak da Flormar standına uğradım ve bu 3 güzel ojeyi aldım.



Soldaki 354 numaralı ışıltılı oje. French manikürle kullanmayı düşünüyorum.

Ortadaki 344 çok güzel pastel bir renk ben severim tırnaklarımda soft renkleri.

Sağdaki ise 319 French manikürün üstüne sürdüğümüz renk.

Tanesi 1.75 tl

Anladığınız üzere French maniküre bayılırım, zaten sürme konusunda da uzman oldum diyebilirim :)


Şimdilik bu kadar, etkilerini ve swatchlarını ayrı ayrı postlarda anlatacağım, izlemede kalınız :)

Güzel günler.

Dr. Cosmetic


















6 yorum:

onorr dedi ki...

Ne kadar guzel, akici yazmissin sonuna geldigimi farketmedim bile :) Hepsini guzel gunlerde kullan, maskelerin yorumlarini kullandiktan sonra bekliyorum ;) Yag emici mendillerden ben de alsam iyi olacak sanirim

kitten dedi ki...

farı merak ettim, ben de bugün body shopa gittim %50deki setlerin hepsni alasım geldi ama kendimi tuttum :))

Dr.Cosmetic dedi ki...

@onorr

Canıım çok teşekkür ederim valla benim istediğim de buydu akıcı yazmak :)

Maskeleri az önce duştan sonra kullandım ve şu an kendimi çok iyi hissediyorum :) yumuşadı sanki cildim ama tabi uzun süre kullanmak lazım , yazarım sonuçlarını.

Yağ emici mendili de duştan önce denedim yüzümdeki makyajı almadan yağı aldı hoşuma gitti ama daha ucuza al benim gibi kazık yeme :D

@kitten

Farı denedim çok ama çok güzel yani ben böle bi far arıyodum resmen aşık oldum . hayatımda " acaba alıp depolasam mı? " dediğim tek şey heralde. :)

Body Shop indirimindekiler de gerçekten çok güzeller ama benim bi wish list im olduğu için şimdilik tasarruf modundayım :)

LensMakyaj Blog dedi ki...

Ne güzel şeyler almışsın, güle güle kullan. :) Gratis'te Cettua markasının yağ emici kağıtları var ve çok ucuz. Ben 3tl gibi bir fiyata almıştım. İşe de yarıyor bayağı.

Dr.Cosmetic dedi ki...

Teşekkür ederiim :) Watsons sinirimden sonra gaza geldim heralde bilmiyorum ki. Ama ağır bi kazık yemişim :))

Adsız dedi ki...

Far gerçekten çok güzel görünüyor; bir de şampuan çok ilgimi çekti, saç dökmeyen doğal şampuan arıyordum ben de tam. Bir bakayım hemen..
güle güle kullan aldıklarını :)