29 Ocak 2012 Pazar

Doğal ve Yumuşak Dudaklar

Merhabalar

Yeterince özgür ve boş olduğum bu günlerde , sizlerle paylaşmak istediğim ürünlerimin yazılarını yavaş yavaş hazırlıyor ve yayınlıyorum :)

Bu yazımızda , cildimizin çatlak çatlak olduğu soğuk havalarda dudaklarımızı koruyabileceğimiz bir üründen bahsedeceğim.

Dudaklarımızın neredeyse parça parça gözükmesinin yanında, bize acı da vermesi cabası. Bu havalarda hem doğal durabilecek hem de rujlarınızla çok rahat kullanabileceğiniz bu ürün : 

Oriflame Tender Care Protecting Balm 


Tam olarak ne zaman aldığımı hatırlamasam da, aldığım günden beri balm kategorisinde tek geçtiğim üründür.



Makyajını rujla tamamlamayı seven biri olarak sadece bunu sürerek çıkmak istemiyorum rujumla beraber sürüyorum. 
Nasıl yani? derseniz, şöyle ki :

Şu yazımda anlattığım The Body Shop dudak fırçası ile önce bu güzel balmı uyguluyorum sonra da rujum balmla iyi kaynaşsın diye ruju da fırçayla alarak uyguluyorum. 

Ta taaaa güzel,yumuşak,parlak ve doğal dudaklar.

Çoğu kişinin görüşü "baya vazelin bu" yönünde olsa da ben vazelini daha yağlı daha vıcık vıcık buluyorum tabiri caizse :) Belki de ben fırçayla uyguladığım için bana hafif gelmiştir.

Şurada Oriflame'ın kendi sayfasından detaylı inceleyebilir, dilerseniz bir Oriflame danışmanından ürünü temin edebilirsiniz :)



Ben aldığım zaman var mıydı hatırlamıyorum fakat şu an çikolata , vanilya ve karamellisi de varmış , sanırım karamellisini de deneyeceğim .

İlerleyen günlerde Oriflame Tender Care Protecting Balm ve rujlu örnek makyaj yazısını blogda okuyabilirsiniz:)

Güzel günler. 

Dr.Cosmetic










2 yorum:

Işık dedi ki...

Ben de seviyorum bu balmı. Vazelinden daha iyi bence.

Dr.Cosmetic dedi ki...

Kesinlikle vazelinden daha iyi :)